söndag, januari 21, 2007

Trött

Egentligen är jag trött och borde redan gått och lagt mig. Istället hamnade jag här, i datorkoma lyssnades på p3/p4s nattradio.

Det är lite konstigt att det går så få bra tv-program en lördagkväll. Det är libanesiska draman från -76 och annat tjafs som inte känns så värst spännande att bänka sig framför. Tittade istället på filmen
Chocolat som jag fick av Peter i namnsdagspresent, hade inte hunnit se den tidigare. Den var riktigt bra, och som tur var hade vi choklad hemma. Jag skulle gärna kunna tänka mig att jobba sådär, med en egen liten chokladverkstad där man fick pyssla på.

Dagen har i övrigt inte bjudit på några stora överraskningar. Det blev en promenad i kylan och strålande sol i förmiddags, och sen har jag faktiskt dammsugit hela lägenheten (inkl. påsbyte i dammsugaren). Dammsugningen brukar jag med varm hand lämna till Peter, det är så jä*la trist och man blir så obehagligt varm av det oxå.

Nä, men nu är faktiskt dax att styra stegen mot sängen *gäsp*. God natt!

Inga kommentarer: