måndag, augusti 28, 2006

Förvirrat svammel

Fick bilder på Marias 1 vecka gamla son som är förbaskat söt. Ännu en gång i allt det här blir jag lite omskakad, har svårt att förstå verkligheten i det. Tänk att det var han som fanns där inne. Undrar vem som finns här inne. Blir både jätteglad och lite rädd för att det är så överväldigande och stort.

Idag blev corollan såld. Känns lite vemodigt, den har ju varit vår trotjänare i flera år nu. Samtidigt är det skönt att den gick relativt lätt att sälja och att vi fick så mycket pengar för den. Jag var helt säker på att vi skulle få gå ner ett antal tusen till i pris, nu behövde vi bara gå ner 2000.

Funderar på att gå hem från jobbet snart. Det jag gjort idag har resulterat i att vänta på förslag från utbildningsföretagen som vi ska köpa kurser av. Sitter och småduttar lite med det och med intranätet, men jag tror att jag har gjort mitt för idag.

Inga kommentarer: