lördag, augusti 05, 2006

5 augusti

Senaste dagarna har mest tillbringats på Bettnessand i sol och värme. Men jag har faktiskt lyckats få iväg ett par jobbansökningar också, varav en var som webbredaktör och kändes riktigt intressant. Får väl se vad det kan ge.

Idag har jag verkligen känt mig helt off. Efter ett par timmar på stranden var jag nästan yr och helt orkeslös, jag tror det var början till vätskebrist. Nu på kvällen känns det lite bättre men jag är fortfarande väldigt seg. Ska dricka ännu lite mer citrondricka tror jag....

Nästa vecka blir en slags mellanvecka, jag trodde ju att jag skulle vara i Stockholm och jobba men så blev det inte. Så jag tror att jag åker med Pia till Tresjö nu ikväll, när hon har flyttat klart sina grejer till Övik. Åker nog med henne tillbaka hit på tisdag då hon ska städa och åker kanske tillbaka igen efter ett par dagar när Peppe börjar jobba igen. Fram o tillbaka. Men hellre det än att vara ifred ofrivilligt.

Inga kommentarer: