fredag, mars 31, 2006

Ett avslut och kanske en början

Idag är min sista anställningsdag. Tänk att det sammanfaller med att jag ska på intervju på ett annat företag. Har lite blandade känslor inför att släppa det jag jobbat med de senaste sju månaderna. Vill man gärna ha kontroll känns det lite jobbigt att släppa det här till ett gäng andra som kanske inte har lika bra kontroll. Till en början i alla fall. Det känns skönt i alla fall att den jag lämnar över det största ansvaret till är en riktig klippa. Så även om det blir kaos i början kommer det att ordna sig. Mitt i allt detta känns det skönt att avsluta uppdraget. Jag har gjort det jag blev ombedd att göra och jag har lärt mig massor på den krokiga vägen. Så nu kan jag faktiskt knyta ihop säcken och borde kunna känna mig ganska nöjd. Men jag har lätt för att dyka ner i detaljer så därför tänker jag nu mest på om jag har glömt att göra nåt riktigt viktigt innan jag släpper.

Inga kommentarer: