tisdag, mars 07, 2006

Paris nästa! ... snart


Om ungefär en vecka bär det av till Paris. Förra veckan drömde jag flera gånger om att jag hade glömt diverse saker. En gång var det nåt jätteviktigt papper som hade med hotellbokningen att göra (kan det bero på att jag inte hade kommit mig för att ansöka om pass då än?). I en annan dröm hade jag så bråttom när jag packade att jag bara fått med mig saker jag absolut inte behövde, typ jättegamla utsuttna mysbyxor - det perfekta plagget på Champs de Elysee (kan bero på att jag funderat mkt över vad man egentligen ska ta med sig för kläder. Här uppe är det ju i det närmaste polarvinter fortfarande och där kanske det är lite vår). Trots de här drömmarna ser jag väldigt mycket fram mot att åka iväg. Är i starkt behov av miljöförändring, och med Paris i hyfsat färskt minne sen förra våren känns det som ett utmärkt ställe.

Jag valde dock att gå på bio igår och därmed undvika att titta på tv4:s program om hur uselt säkerheten på Ryanairs flygningar sköts.

Inga kommentarer: