onsdag, mars 22, 2006

Intressant kurs

Jag sitter på en kurs där jag inte är deltagare. Kursen handlar om det jag jobbat med i 7-8 månader och jag är här för att svara på ev. frågor. Det kommer inga frågor. Har en känsla av att kursdeltagarna (mina kollegor) tycker att allt är på en allt för grundläggande nivå. Själv har jag svårt för alltför noggrann repetition av saker jag redan kan, vilket gör att det kryper i hela kroppen på mig. Hela tiden. Hon som sitter mitt emot är däremot väldigt engagerad.

Det kommer vara två likadana kurser till de närmaste dagarna. Jag kommer inte klara av att sitta med de gångerna. Får göra besök vid ett par tillfällen istället. Annars kommer min mentala hälsa att hamna i stor fara.

1 kommentar:

Catherine sa...

jag det var ju GRUNDläggande skulle man kunna säga.. kära nån