onsdag, mars 01, 2006

Trött, tröttare, tröttast

I dag var vi och tittade på den där lägenheten. Den var inte alls som vi hade tänkt oss så det blir inget av med den. Det gör inte så mkt, den var dyr. Nästan lika dyr som Nockebylägenheten, men inte i samma liga på något annat sätt alls. Åsså var den kanske lite onödigt stor. På måndag ska vi kolla på den här istället. På bilderna ser det väldigt fint ut, kanske lite svårmöblerat vardagsrum.

Just nu är jag trött och skulle vilja att jag blev mätt utan att behöva äta. Det känns bara jobbigt. Tur att vi köpte hallonkräm igår, det är en näringsrik och bra middag. Speciellt då man bara ätit snabbnudlar tidigare under dan. Tröttheten kommer mest av ett dressyrpass på ridskolan varav 40 minuter bestod av nedsutten trav. Hästen var av det kraftigare och tyngre slaget vilket blir lite jobbigt för en räka som mig. Jag orkar liksom inte hålla sitsen så länge som jag hade önskat och då tappar jag allt. Dessutom var jag lite rädd för honom först eftersom han är upphovet till min skräck för att hoppa. Det var honom jag satt på för ett par år sen när jag skulle hoppa en alltför avancerad bana vilket slutade med att jag ensam fick en luftfärd över ett hinder. Aj.

2 kommentarer:

Catherine sa...

vilken läskig möblering de hade i den där hemnetannonsen!!

Anna sa...

Ja, jag är mycket tacksam över att möblerna inte ingår i det eventuella köpet. Däremot räknas nog den blåa toasitsen till fasta inventareier. Tur att den är utbytbar.