lördag, maj 27, 2006

Da Vinci på en biograf nära dig

På den där testsidan kan man testa allt möjligt. T.ex. What Kind of Chocolate Are You, Who's Your 80's Heartthrob eller varför inte What's Your Reputation. Tror jag ska göra den med chokladen.

Var och såg Da Vincikoden ikväll. Jag har inte läst boken och har verkligen begränsade kunskaper i allt storyn berör. Periodvis blev man matad med fakta i ett rasande tempo vilket gjorde mig matt och lite stressad över att jag inte kunde ta in allt, om man skulle behöva komma ihåg det senare i filmen. Sen märkte jag att det inte gjorde så mkt om man missade en del. Allt föll på sin plats på slutet ändå. När eftertexten började rulla hördes en tveksam applåd från någon av biogästerna. Jag undrar om h*n var ironisk.

2 kommentarer:

Catherine sa...

hoppas att det var ironisk...

Anna sa...

hoppas jag med.