tisdag, april 25, 2006

Tillkännagivande

Jag skrev i ett tidigare inlägg om att följa upp "storyn". Det verkar inte ha varit så svårt att klura ut vad det handlade om har jag förstått, och kanske var det lite meningen också. Jag har haft rätt svårt att berätta det för de som inte är allra närmast, troligtvis för att jag faktiskt har haft svårt att förstå det själv. Och har fortfarande. Men - till saken. För de som inte lyckats lista ut vad det handlar om är det så att...

JAG OCH PETER SKA BLI FÖRÄLDRAR!

Otroligt men sant! På fredag ska vi på ultraljud och jag tror att jag kommer få en chock, eller kanske snarare bli helt överväldigad över att det faktiskt är nåt där inne. Det syns inte så väl ännu och vi båda tycker att det känns absurt (fast roligt, men lite läskigt).

Så. Nu är det sagt :)

2 kommentarer:

Catherine sa...

well, jag räknade ut det direkt, och har ju grattat å så, men jag passar ändå på att skriva det första digitala grattiset här. Grattis!

Anna sa...

Ja, du har ju varit med om sånt där förr :) Tack så mycket!