måndag, juni 08, 2009

Nattljus

En av de bästa grejerna med norrland är att det inte blir mörkt på nätterna vid den här årstiden. Uppskattar verkligen att det som mörkast blir skymning. Eftersom jag har haft sönder kameran så kan jag inte lägga upp nån bild av hur det ser ut just nu, men det kanske går att ordna från mobilkameran sen istället.

Idag kom vår nya lilla granne till världen som ska bo på 42A! En liten pojke som verkar må bara fint. Det är alltid skönt att få andas ut när man hör att de små liven kommit ut och mår bra. Ska bli otroligt spännande att träffa honom sen. På den enda bild jag sett tycker jag han är otroligt lik sin far. Undrar vad han ska heta....?

I morgon är det utflyktsdag med Elmas dagisavdelning, turen går till Leos lekland till barnens stora glädje. Själv är jag liiiite avskräckt för allt sånt där sen vi var på 4-årskalas i söndags... gaaaah. Men Elma tycker att det ska bli jätteroligt, och jag är glad när hon är glad.

2 kommentarer:

Anna sa...

Ja, han är verkligen en liten miniJohan. Fast lite sötare...
Anna.

Anna sa...

hihi! Ska bli otroligt spännande att se honom :)