onsdag, juni 24, 2009

Kommer nog inte kunna sova så mycket i natt

för det är spännande grejer på gång! Inte för mig men för nån annan som får skriva om det i sin egen blogg nån gång framöver :)

Åsså håller jag på att packa grejer till skåneresan imorron, så jag kommer även att ligga och tänka på vad jag inte lagt ner än och att jag inte ska glömma det. Jag, Elma och Svea ska ut och flyga, det känns intressant att åka själv med dem...... Peppe ska vara kvar och jobba i en dryg vecka till. Håll tummarna för att ingen av oss får ont i öronen, eller att Elma inte får för sig att hon oxå ska sitta i mitt knä. Och att vi inte svettas ihjäl på resan, det ska bli 25 grader i morron oxå.

Så nu blir det inte mycket mer skrivet på ett tag framöver, internet kommer inte att finnas tillgängligt på den plats jag kommer att vara på. Hasta la vista!

2 kommentarer:

30-nånting sa...

Ha det så gott! Hoppas resan gick bra.

Kram

Anna sa...

Resan gick väldigt bra, barnen var såå duktiga. Men det var skönt att mamma kom och mötte oss på halva vägen, och att ingen fick ont i öronen ;)