måndag, december 18, 2006

18 december

Om man nu väljer att aldrig mer tvätta håret, börjar det inte lukta då? Efter ett tag kanske det inte ser så flottigt ut längre, när det liksom låtits bli under en "tillräckligt" lång tid och då antagit en mer kompakt form. Jag har i alla fall svårt att tänka mig att det luktar annat än gammal hårbotten.

Sitter och funderar på om det är okej att anmäla sina singelkompisar till fredagflörten utan att fråga om lov först.

Det lackar mot jul med hög hastighet. Det är dock ingen snö i sikte och för att vara här uppe är ju det rätt ovanligt. Själv tycker jag inte att det känns så ovant, jag har tillbringat fler jular utan än med snö. Ryktet säger att det snöat i Tresjö dit vi åker på lördag, så vi får väl se om det blir en vit jul för oss. En sak man kan vara säker på är att det blir en vit jul på nykterhetsfronten för min del.

Inga kommentarer: