fredag, mars 06, 2009

Det gör ont i hjärtat att se

Min lilla flicka är magsjuk. För ett par timmar sen hörde jag hur hon fick panik när hon låg på rygg och börjde kräkas... lilla lilla gumman. Nu har det städats och tvättats en hel del, och världens bästa Peppe kommer att vaka över henne i natt. Jag har fått order om att gå och sova, vilket känns så jäkla ruttet när jag vet att hon vaknar till och från och mår dåligt, och att han får vara vaken typ hela natten. Håll tummarna för att allt städ-bära-fixa INTE, ja just det - inte, sätter igång några värkar för det vore riktigt dålig tajming. Jag hoppas innerligt att hon slipper detta fort som attan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla vännen !!! Usch va jobbigt det är med magsjuka, och hemskt att sitta bredvid och inte kunna ta bort det.. Tänker på er !

Anonym sa...

Tack, Maria :)