tisdag, mars 03, 2009

Äsch.

Nu har det gått ett par dagar då jag gått med känslan av att det faktiskt MÅSTE ske, även omgivningen har uppfört sig så. Förra gången var jag ju inte ens i närheten av att passera det utsatta datumet, så då blev det ingen så här påtaglig väntan och det är väl mycket det man utgår från. Men nu har jag bestämt mig för att inte vänta så koncentrerat mer. Den kommer ju när den kommer. Punkt. Därför tänker jag även ta bort baby tickern här ute i marginalen. Den påminner ju bara hur många dagar över tiden jag gått, eftersom det är så den verkar fungera (börjar räkna upp dagar när datumet passerats, bra grej.........)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Som dom på barnmorskorna sa "jag har aldrig varit med om en bebis som INTE har kommit ut". Såååå sant! Det är ingen stress. Ut kommer h*n, men eftersom den verkar vara rätt tjurig (undra efter vem!?!?) så gör den nog det då H*N har bestämt sig för det, inte för att resten av alla säger åt h*n det :-)

Anonym sa...

hehehe ja man undrar ju vem h*n kan ha fått det från ;) Finns ingen alls i denna familj som har såna egenskaper...

30-nånting sa...

Åh jag vet hur det känns. Påbörja ett projekt som du vet kommer att ta tid (jag köpte ju garn och började med en sjal) så ska du se att den lille parveln vill ut ;-)

Kram

Anette sa...

H*n kommer ju iallafall med säkerhet ut före den 21a mars - med andra ord så vet vi ju vilket stjärntecken lillskrutt får... Nämligen fiskarna:-) Nyckelord hos dessa är sömn, flykt Och karaktärsdrag som slarvig & hemlighetsfull... Haha, kanske har med dessa att göra att h*n inte har så bråttom ut;)

Anonym sa...

30: Varje dag består av lite alla möjliga småprojekt, men det kanske behövs ett STORT ett för att ha effekt. Imorron tänkte jag sy en gardin till Elmas rum, det kanke funkar :)

Anette: Hihi, det kan ligga mycket i det!