söndag, februari 15, 2009

Nedräkning

Titta på babytickern till vänster! Det är 14 dagar kvar till det beräknade datumet nu. Alla som är något sånär införstådda i det här vet att allt från två veckor före utsatt datum till två veckor efter är vanligt och normalt. Jag skulle föredra att få åtminstone en vecka att ställa om, eftersom min sista jobbdag var i fredags, men det vet man ju inte. Pia hade drömt att jag skulle få bebisen igår, men drömmen stämde inte denna gång. Hon kanske drömde om nästa lördag. Hur som helst så känner jag mig faktiskt ganska redo, så redo man kan bli i alla fall. Lite svårt är det att fatta ändå, att den som jag bär inom mig och som alltid är med kommer snart att komma ut och bli "verklig".

3 kommentarer:

Anonym sa...

J och jag sa det häromdagen - "Tänk att Anna o Peter snart är 2-barnsföräldrar!" ;o) Spännande !

Jenn-Penn sa...

jag gick å tänkte att det var en pojke nu... haha jag som har varit så säker på att det är en tjej! Längtar tills den är ute!!! :D

Anonym sa...

M: Ja och lite ... konstigt :) Fattar inte riktigt.

J: Jaha, har du ändrat dig?? :) Jag tror mest på kille, och har gjort det ganska länge nu. Jag längtar oxå tills den är ute (men inte själva att "se till så den kommer ut" lika mkt...)