måndag, februari 23, 2009

Inget har hänt än...

Inte för att dygnet är slut än, men jag har inga påtagliga känningar än så länge av att det kommer att bli något idag/natt. För den som är intresserad kan jag berätta att det kommer nåt som förmodligen är förvärkar ett par gånger per dygn, men det är ingen som helst regelbundenhet i dem och det är många timmar mellan dem. Jag är oxå sjukt täppt i näsan, men det är svårt att skilja ut om det är efter-förkylnings-symptom eller om det är nära-förlossnings-symptom. Även fast det är typ en vecka kvar till det beräknade datumet börjar jag känna att det är dax nu, jag ser dock inte fram mot själva förlossningen speciellt mkt men är jättenyfiken på vem som är där inne!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åååååhhh, va spännande !!!

Jenn-Penn sa...

jag orkar faktiskt inte vänta längre.. släpp ut han! ;D

Anonym sa...

hahahaha Okej ska göra mitt bästa :)