torsdag, februari 19, 2009

Kommentarer

Jag följer noga de bloggar jag länkat till, och har oftast även koll på vem som kommenterat vad i vems blogg. Igår i en diskussion med Jörgen, Andreas och Pia om bloggar kom det fram att det finns en viss besvikelse i att inte få några kommentarer till sina inlägg. Och ja, nog håller jag med om att det är roligare att få ett "haha" eller nåt annat inte så djuplodande än ingenting. Det är ju ändå nån slags bekräftelse på att det som kan kännas som envägskommunikation kanske inte är det helt och hållet. Jag tror dock att jag har vant mig att oftast vara utan kommentarer. I alla fall så har jag kommenterat 3-4 olika blogginlägg nu senaste dygnet, för att bidra till att få upp frekvensen i detta. För det är väl så - som man behandlar andra, blir man behandlad själv...?

9 kommentarer:

Anette sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anette sa...

Kan bara hålla med - klart det är roligare att få en eller ett par mindre innehållsrika kommentarer än att inte få några kommentarer alls:-)

Btw, har länkat dig nu också - bara att säga till om jag ska ta bort den:-)

Anonym sa...

Jag lämnar en kommentar enbart för att visa att jag läser din blogg :)

Jugge sa...

Det ju inte alla inlägg som kräver en snajsig kommentar, men det här inlägget krävde synnerligen en! :)

Anonym sa...

Kommentar!

Anonym sa...

Kommentar!

Anonym sa...

Bra Anna, håller med er alla. Nu ska jag oxå blir bättre...

Anonym sa...

Vad fint med lite respons ;)

Jenn-Penn sa...

jo... jag håller med *s* jag brukar ringa, sms:a eller msn:a min "enda" blogg-läsare om att nu finns det nåt nytt å läsa *s* Men jag kanske har fler läsare?!! who knows.. ;D