måndag, juni 18, 2007

Världens längsta dag

Klockan är strax efter ett och jag är redan dödstrött. Eller fortfarande ska jag kanske säga. I lördags var det partaj och jag tyckte ändå att det var hyfsat lugnt på alkoholfronten. Däremot så blev det ju rätt sent, vilket betyder ännu mindre sömn än vanligt trots att Peter skulle ta hand om morgonen med Elma. I går var jag lite lätt bakis, och idag är det som att det hänger kvar. Var såååå trött när lillan ville gå upp vid 7.30-tiden, till min stora glädje somnade hon om när hon ätit upp gröten. Och jag med, somnade alltså. Så vi sov till 9.30. Bra, tänkte jag nu kommer nog allt kännas bättre. Icke. Jag har ont i huvet, trött som ett as osv. Lillan har inte en av sina bästa dagar vilket inte direkt underlättar ovanstående. Nu har hon somnat en stund så jag ska passa på att äta lite.

Bortsett från dessa eftersviter så var det en jättebra helg. Jenny var här och hälsade på och vi hann både babbla en massa, shoppa, partaja och ................ sjunga SingStar!! Som jag skrivit förut har jag nån form av fobi mot att sjunga så att nån annan hör men vid senaste nyårsfirandet fick fobin en underlig vändning då jag blev besatt av SingStar. Det har nu gått så långt att jag köpt ett eget! Kan ju inte hålla på att låna av Jonny o Maria varenda gång.

Jag får nog fortsätta skriva senare... nu tog hjärnkapaciteten slut igen *reboot*

Ttfn

Inga kommentarer: