måndag, april 23, 2007

En trött måndag

Idag känns det verkligen att det är måndag. Det borde inte ha nån betydelse för en sån som jag, som är ledig varenda dag. Trots det är känslan av måndag mycket påtaglig idag. Himlen är grå och tjock av moln, det har regnat lite. Jag känner att tiden bara går och jag orkar inte ta mig för nåt vettigt. Äh, skit samma.

I hemmet försöker vi att bli allt mer miljömedvetna. Vi sorterar och slänger i rätt behållare, stänger av apparater som inte används osv. Nu har jag en grej jag ska slänga
igen som jag inte vet var jag ska göra av: en tom deodorantflaska (säger man flaska?). Den är av glas och så har den såklart den där rollen högst upp, som är av nån plast eller nåt. Såna här kombinationer är inte lätta att tas med, man är ju inte människa att peta ut rollen ur flaskan så att man kan kasta dem på olika ställen.

Det sista jag gjorde igår kväll innan jag gick och la mig var att Wowa lite. Under natten drömde jag mardrömmar om undead karaktärer som jagade mig, kanske inte så konstigt eftersom vi träffade på såna som höll på att jävlas där vi spelade igår. I drömmen var jag nog mest irriterad på dem, kanske inte så rädd för dem. Jobbiga var dem hur som helst, både i spelet och i drömmen.

2 kommentarer:

Jugge sa...

Gillar inte heller undead, de går ju inte att sheepa....

Ja vad säger man; är man en nörd så är man! :o)

Anna sa...

wow-nördar är vi allihopa... :)