torsdag, mars 11, 2010

Tjock i öronen

Kan man vara det? Jag har varit det idag. Elma har hostat och haft sig ett tag nu, främst på nätterna. Så när jag igår började känna det som att någon hade fyllt mitt huvud med bomull blev jag inte så förvånad. Tog med mig jobbdatorn hem för att kunna jobba hemifrån. Det ska ju rätt mycket till innan det blir tal om en riktig sjukdag med karens. Och så blev det, jobb hemifrån idag. Kände mig bättre än igår så det blev ändå en del gjort. Väldigt skönt att inte ha nån som helst restid i början och slutet av arbetsdagen! Tror jag gör samma sak imorron.

Nu ska jag leta upp en bild på mig som man kan använda i ett program Andreas har genom sin iPhone, AgingBooth. Det åldrar en så att man kan se hur man kommer se ut som gammal. Spännande, och lite läskigt.

Inga kommentarer: