måndag, augusti 06, 2007

Varm i skinnet

Idag hade sommaren återvänt vilket gjorde mig väldigt glad. Vi åkte iväg till havet men den här gången till en annan strand än den vi varit på hittills i sommar. Det var väldigt mycket folk där och nästan alla var så .... små. Unga alltså. Lite show off över det hela och vi var helt klart minoritet med Elmas tält mot solen. Man var hela tiden lite oavslappnad och förväntade sig nästan att få en volleyboll i huvet när som helst. Det fick vi inte men vi åker nog till den andra "lugnare" stranden i morrn. Jag tyckte inte att solen verkade så stark längre men nu på kvällskvisten är jag varm i skinnet.

Hann med att slänga iväg en jobbansökan också. Det verkar vara ett ganska bra jobb som jag tror kan passa mig. Vi får väl se om jag håller måttet och ens får komma på intervju.

Nu är det dax att sova, i morron väntar mer sol :)

Inga kommentarer: